Tuesday, November 2, 2010

Hidup Umpama Roda

Saya sudah lama tidak melayan komen dalam blog orang yang tidak dikenali.
Memang kelakar.
Seingat saya, kali terakhir saya memberi komen yang banyak dalam satu post blog orang ialah pada April 2009 DI SINI, ketika saya tengah sibuk menyiapkan kajian ilmiah yang bertajuk Protection of Civilians In Warfare: The Shariah and International Law Perspectives.

Kemudian, ketika saya sibuk menanda kertas jawapan peperiksaan akhir pelajar serta membuat assignment Financial Statement Analysis, saya telah memberi komen tanpa isi yang munasabah DI SINI.

Hahahah!
Ini semua ada therapy,
apabila saya menaip tanpa henti depan skrin.
Blog walking adalah mujarab!

4 comments:

theufo said...

slm...
hai....datin lulu...
tajuk hidup umpama roda memang ader kebenaran..
boleh kiter berkenalan....bertukar tukar pendapat..

Datin Lulu said...

W'salam.
Hai The UFO.
Boleh saje, email saya fenomena.lulu@gmail.com

arizWanmerahs said...

Salam berziarah disini.. moga sihat n gembira selalu n selamat maju jaya dlm berblog...

Datin Lulu said...

Salam 'alaik.
InsyaAllah. Terima kasih.
Selamat maju jaya kepada anda juga :)