Friday, November 19, 2010

Sebab Tu Jangan Berkhayal Dalam Kelas Weh!

Saya sedang ulangkaji pelajaran.
Saya tak dapat cari formula untuk dapatkan jawapan, lalu saya email kepada pensyarah.
Saya mengaku saya memang pemalas nak cari dalam buku, sebab buku saya tertinggal dalam kereta.
Malas nak ambil.
Ya. Saya pemalas.

Salam Dr.
What is the formula to compute cash payment for interest expenses in the direct method? it is not stated in the slide notes.


Seminit kemudian beliau balas

Ada
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

Menusuk Hati said...

hohoho!rgks padat dan brmakna dpd seorg lec..

(teringin menjadi lec)

Datin Lulu said...

http://datinlulu.blogspot.com/2010/11/mendidik-lebih-susah-daripada-mengajar.html

Ini ciri-cirinya.
Hehe.

~fam~ said...

agak buat hati menjadi bengang....

hehe

Datin Lulu said...

sikit la.
hehe.